נשמח ליצור איתך קשר
מימד נוסף בפייסבוק

יצור מתקנים מתנפחים

יצור מתקנים מתנפחים

יצור המתקנים המתנפחים נעשה על ידי חברת 'מימד נוסף'. דבר אשר מקנה יתרון לכל הלקוחות אשר בוחרים להזמין אצלנו. המשמעות של בחירת חברה המתכננת, מעצבת ומייצרת מגוון מתקנים מתנפחים בהתאם לדרישותיהם של לקוחותיה היא כל פיקוח, בקרה של כל המוצרים תחת קורת גג אחת עם אחריות בלעדית לכל המתקנים המתנפחים אותם אנו מוכרים לכם.

בדיקה מוקדמת על החברה

בדיקה מוקדמת של החברה המייצרת ומוכרת מתקנים מתנפחים, הינה צעד שחובה על כל אדם המעוניין לבצע רכישה נבונה ואיכותית. חברתנו קיימת כבר 20 שנה וידועה כחברה בינלאומית אשר עוסקת בכל הקשור לתכנון, לעיצוב וליצור של מתקנים מתנפחים תוך שמירה מחמירה על התקנים שפורסמו בתחום.
תהליך היצור נעשה בהתאם לדרישותיהם של הלקוחות והמתקנים אותם הם מזמינים.
תחילת העבודה נעשית על ידי פגישת אפיון עם הלקוח המזמין.
אתם מספרים לנו מהי המטרה של אותו מתקן מתנפח ועבור איזה קהל יעד הוא נדרש ואילו אנחנו רושמים את הנתונים, מציעים לכם מגוון רעיונות למתקנים מתנפחים ולאחר יישור קו אנו מתחילים בתהליך היצור של מתקנים אלו. החברה שלנו מייצרת את כל המתקנים שלה תוך פיקוח מחמיר, בהתאם לתקנים שיצאו עבור מתקנים מתנפחים ותוך שמירה על כל כללי הבטיחות.

מגוון אפשרויות למגוון קהלי יעד

חברתנו מייצרת מתקנים בגדלים, צורות וצבעים שונים בהתאם לדרישותיו של הלקוח.
המתקנים שלנו מיועדים לקהל יעד מגוון- ילדים, עסקים, נוער , מוסדות שונים ועוד.

  •     עסקים- נשמח לייצר עבורכם מתקנים מתנפחים אשר ישמשו אתכם לפעילות הקשורה אל יחסי ציבור, פרסום,  קד"מ ומכירות. חלק מהמתקנים אותם ייצרנו בעבר עבור לקוחותינו כוללים חליפות מתנפחות, אוהלים מתנפחים, מתנפחים מיוחדים המוצבים על כלי רכב, מתנפחי ענק ועוד.
  •     אירועים מיוחדים- כאן תוכלו לבקש מאיתנו לתכנן ולייצר עבורכם מתנפחים מתחום התאורה, מגוון בובות מרקדות, מתקנים מתנפחים להקרנות וידיאו שונות ועוד.
  •     הפעלות של ימי הולדת ושאר אירועים- נשמח לייצר או לספק לכם ממגוון המתקנים המצויים בחברתנו מתקנים אשר מיועדים להפעלות מים, הפעלות ספורט של בני נוער, הפעלות לקהל יעד של מבוגרים ועוד.
  •     איכות החומרים מהם מיוצרים המתקנים היא גבוהה והדגש על חדשנות ביצור מוצרינו הוא גבוה.

המחירים שלנו אטרקטיביים במיוחד ואנו נשמח לענות על הצרכים שלכם ולספק את ההזמנה של המוצר תוך פרק זמן קצר.

לסיכום, אם החלטתם כי אתם מעוניינים לרכוש מתקנים מתנפחים לאירוע זה או אחר, חשוב מאוד שתוודאו כי החברה ממנה אתם רוכשים את המתקן היא חברה ותיקה ואמינה אשר תספק לכם את הטוב ביותר.